مشتریان ملزم به اطلاع رسانی ایراد فنی کالا، حداکثر تا 10 روز پس از ارسال کالا می باشند. ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول تا پایان مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شده تا در صورت بروز مشکل به شرکت ارائه دهنده کالا عودت داده شود.
ضمانت 10 روزه کالا تنها برای محصولاتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به گریش مال برگشت داده شود.
ضمانت 10 روزه تنها در صورت بروز مشکلات فنی کالا قابلیت استفاده را دارد و در صورت مشاهده مواردی مانند ضربه دیدگی، شکستن، خط و خش و برخورد با مایعات از دسترس خارج می شود.
لازم به ذکر است در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی و ظاهری محصول، مشتریان محترم جهت دریافت سرویس و خدمات ملزم به نگهداری فاکتور و همچنین جعبه کالای خریداری شده (به همراه تمامی مشتقات موجود) می باشند.
مشتریان ملزم به اطلاع رسانی هر گونه مغایرت حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا می باشند.
در صورتی که مغایرت در کالای خریداری شده ظاهری بوده و بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، مانند رنگ یا اطلاعات ثبت شده بر روی جعبه، مشتریان نباید از محصول استفاده کرده و ملزم به بازگرداندن کالا به شکل اولیه می باشند.
اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته بندی اصلی بازگشت داده شود.
اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
این سرویس برای محصولاتی قابل استفاده خواهد بود که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به گریش مال بازگشت داده شود. درج هر گونه نوشته، آدرس، خط خوردگی، پاره شدن جعبه یا برچسب زدن، باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی شامل کالایی می شود که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد. قابل ذکر است که حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود. همچنین مشتریانی که محرز شود همکار و فروشنده هستند، نمی توانند از قانون انصراف از خرید استفاده نمایند.
اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، بایستی حداکثر تا 7 روز، انصراف خود را به گریش مال اطلاع دهد. مشتریان محترم در صورت انصراف از خرید ملزم به بازگرداندن کالا بدون باز کردن جعبه کالای خریداری شده و اقلام همراه کالا به صورت کامل و بدون دخل و تصرف می باشند.
در صورت وجود هدیه همراه کالای خریداری شده مشتریان ملزم به بازگرداندن کامل هدایا می باشند.
در صورتی که کالای خریداری شده هنوز ارسال نشده باشد، بایستی مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی گریش مال اطلاع دهید.
در صورت انصراف از خرید، تمامی هزینه حمل و نقل کالا بر عهده مشتری می باشد.
برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس گریش مال امکان پذیر خواهد بود. قابل توجه است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی کالا امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
قبل از هر گونه اقدام با مسئولین پشتیبانی تماس حاصل شود.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه اینترنتی گریش مال کالا اکیداً خودداری نمایید.
برای ارسال کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات در جعبه محصول بسته بندی و ارسال گردد.
از نوشتن هرگونه آدرس یا توضیحات بر روی جعبه کالا و یا اعمالی که باعث مخدوش شدن جعبه دستگاه می شود به منظور دریافت خدمات و ضمانت خودداری نمایید.
برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که بسته ارسالی از طریق پست پیشتاز، حتما و باید بیمه (اظهار شده) شود؛ در غیر این صورت از پذیرش کالای مرجوعی شما معذوریم.
در صورت هماهنگی با مسئولین پشتیبانی و تایید برای ارسال، حداکثر 24 ساعت پس از تایید، کالا به شرکت پست تحویل گردد و کد رهگیری پستی طی پیامی اطلاع داده شود. در غیر این صورت خدماتی از جانب سایت گریش مال ارائه نخواهد شد.
هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و مجموعه گریش مال تعهدی در قبال این هزینه ها ندارد.
کالای خود را به آدرس: /استان فارس – شهرستان گراش – بلوار سرداران – مجتمع تجاری مروارید – کد پستی: 7441617494 – تلفن تماس: 52455031-071 / ارسال نمایید.
در صورت تایید اظهارات مشتریان توسط واحد خدمات پس از فروش، هزینه ارسال کالا بر عهده گریش مال خواهد بود.
در صورت ارسال با پست پیشتاز، عکس یا اسکن رسید خود را به ایمیل info@gerishmall.ir ارسال نمایید.
در صورت انصراف از خرید و عدم تایید اظهارات مشتریان توسط واحد خدمات پس از فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتریان می باشد.
در صورت لغو سفارش به هر علت، وجه پرداختی تنها به شماره شبای حساب بانکی صاحب پروفایل مرجوع می شود، لذا تمامی مشتریان موظف هستند با نام واقعی خود در سایت ثبت نام و خرید نمایند.
در صورت لغو سفارش به هر علت، وجه پرداختی 48 تا 72 ساعت بعد از تایید لغو توسط گریش مال، به مشتری مرجوع می گردد.
بعد از بررسی های انجام شده توسط مسئولین پشتیبانی سایت در صورت تایید موارد ذکر شده از سوی مشتری بنا به درخواست ایشان کالا برای ایشان تعویض و در صورت عدم موجودیت کالا مبلغ پرداختی مرجوع می گردد.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد در صورت درخواست مشتری، کالای دیگری برای ایشان ارسال می گردد. در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از سوی مشتری بیشتر باشد، ایشان ملزم به پرداخت ما به التفاوت خواهند بود. این مورد برای گریش مال هم صدق می کند و در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از کالای خریداری شده کمتر باشد این شرکت ملزم به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.
مدت زمان ارائه خدمات به مشتریان از لحظه تحویل کالا 48 ساعت می باشد.
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش می باشد.